© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 13. januar 2015

Skummel morgendag

I morgen braker det løs og jeg kjenner at jeg er nervøs for det ukjente som ligger foran meg. Ettersom jeg ikke kjenner opplegget, og ikke er spesielt glad i å svette meg ut og bli stiv og støl i dagesvis etterpå, er dette ukjente litt skummelt. Alt jeg vet er at i morgen blir en inne-dag hvor jeg skal testes og måles i alle bauger og kanter. 

I det brevet jeg fikk tilsendt fra EFF med informasjon om kurset var det også en liste over hva jeg trenger av utstyr. Som ikke-trenende, fritidsstillesittende sofasliter var det noen hull i hva jeg hadde fra før av det som stod på lista. Derfor måtte jeg ut og handle.

Lørdag trådte jeg til verks. Og la det bare være sagt: Å finne treningstøy i stor nok størrelse kan være en sabla utfordring! Er det ikke ironisk at vi som trenger det mest har minst å velge mellom og vanskeligst for å finne det? Jeg visste at Stormberg hadde store størrelser, så jeg var innom deres outletbutikk og fant det meste. Til en noe rimeligere penge enn om jeg skulle handlet siste skrik i treningstøy. 

De siste innkjøpene gjorde jeg i dag før jeg var hos legen og fikk sykemelding. Det er nemlig heller ikke lett å finne regntøy i stor størrelse, og ihvertfall ikke regnbukse! Men jeg fant, jeg fant. Men det var med en liten bismak i munnen at jeg handlet utstyret, for det er jo meningen at jeg skal krympe, og da blir jo mye av klærne jeg har kjøpt for store ... Jeg får se på det som en investering. 

Ønsk meg lykke til!


Det er litt flaut å ha storhandlet på dette viset. Det er ihvertfall ikke utstyret det skal stå på! Regnbukse, skalljakke, ullundertøy, tights (en pirat, to lange), lett jakke, fleecegenser, langerma, yogabukse, romslig bukse, korterma, sokker og ute- og innesko.

Og forresten frk. Figenschou - jeg får ikke tilgang til Lappegnag lengre. *savne*

8 kommentarer:

  1. tvi tvi! det er imponerende at du gir deg inn på et sånt opplegg! ikke alle som hadde orket det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke om det er så veldig imponerende. Ikke ennå, ihvertfall. Men håper å forandre tankesettet mitt slik at både formen og vekta er til min fordel etter hvert! :)

      Slett
  2. åh nå så jeg det om lappegnag! ja nei ingen har tilgang, knappest jeg selv, menjeg kommer tilbake! det skal ordne seg, vettja!

    SvarSlett
  3. Lykke til! Heier fra sidelinjen!

    SvarSlett
  4. Lykke til! Spent på oppdatering! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Oppdateringer kommer underveis, det er bare å følge med. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...