© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 19. januar 2015

Selvskrytt er velskrytt

For når ingen andre skryter, får man gjøre det selv. I dag har jeg nemlig trent litt. Med trykk på litt. Det var ikke store økten, men som noen på kurset sa; Litt er bedre enn ingenting. Og de femten minuttene med strikkøvelser, knebøy og utfall er absolutt bedre enn femten minutter i koma foran PC-en. Jeg fant frem strikket (... Heter det en eller et strikk, forresten?) som mannen hadde kjøpt for lenge siden, og brukte trapperekkverket til å feste det i. Det funket aldeles utmerket, selv om jeg må stå i stua og kan bli beglodd av særs nysgjerrige naboer hvis de får det for seg.

Og så har jeg ryddet i godtehylla mi. Over halvparten av innholdet gikk i bøtta. Mye fordi det var utgått på dato, men også fordi det ikke fristet lengre. Et par poser med sukkerfri drops fikk ligge igjen, blant annet. Det er fortsatt en del igjen som strengt tatt burde forsvunnet, men så er det dette med at man liksom ikke skal kaste mat. Den sitter dypt inne. Jeg får heller være flink til å ikke kjøpe inn nytt snop. Der er det nok til og med litt penger å spare.

I helgen var det korøvelseshelg med årsfest på lørdagskvelden. Vi gikk nokså tidlig, litt før midnatt, men likevel måtte jeg melde avbud på søndagen. Jeg orket rett og slett ikke stille opp. Og jeg var tydeligvis sliten, for jeg stod ikke opp før langt utpå ettermiddagen. Det er bare en snau måned til den store konserten vår, så jeg får heller være flink til å møte opp på øvelsene i uka. Nå har vi to øvinger i uka frem til konserten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...