© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år!

Romjulen har forløpt relativt rolig etter at alle vaktene var unnagjort. Dog hadde vi en nokså tight schedule på tirsdag. Dagen begynte med spa-opplegg som var broderns 40-årsgave til meg i fjor. Første del var stort sett gjør-det-selv-opplegg hvor man fikk utdelt et nett med noen velværeprodukter som skulle brukes underveis etter et program man kunne velge å følge. Fotbad, dusjing, badstu 45 grader, badstu 65 grader og badstu 80 grader. Og kaldkulp på 7 grader. Jeg kan med en viss stolthet erklære at jeg dyppet meg to ganger i kaldkulpen, og det var to ganger mer enn enkelte andre mannlige deltakere gjorde! Men ikke mannen min altså - han var også en av de tøffe. Opplegget ble avsluttet med massasje. En nokså letthåndt affære. Jeg lå og savnet naprapaten min mens massøren holdt på.

Etter spa ble det såvidt tid til en middag ute sammen med ei venninne og barna hennes, før vi kom oss på kino og endelig fikk sett den siste Hobbit-filmen.

Nyttårsaften ble, for min del, en deilig og lat dag. Mannen lagde hele middagen selv, som seg hør og bør når vi har pinnekjøtt, og kvelden ble tilbrakt foran TVen. Litt før midnatt trakk vi ut på trappa og bivånte at fjerne naboers penger gikk opp i fargerik og høylydt røyk. Men fint var det, og jeg fikk faktisk en del relativt gode bilder ut av det. Kameraet mitt har en egen fyrverkeri-innstilling, noe som ser ut til å funke bra. Det eneste som ikke alltid funket like bra var min evne til å holde kameraet stille og timingen min. De nærmeste naboene fikk klemmer og gode nyttårsønsker på veien. Bokstavelig talt. Alle samlet seg nemlig i gata rett ved trappa vår.

Riktig godt nytt år, alle sammen! Måtte 2015 bli adskillig bedre enn året som har vært!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...