© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 25. januar 2015

Flink!

Til i dag hadde vi bestemt oss for å gå en tur i området. Holde aktiviteten min oppe, så å si. Og jeg var forutseende nok til å kjøpe brodder på Enklere Liv i går. Så vi gikk først ned på en gammel vei som førte til lysløypa via "bakveien". Vi gikk hjem via lysløypa og passet oss for skiløperne. Denne turen tok vi en gang i høst også. Og jeg må innrømme at det var ufattelig deilig å kjenne at formen var adskillig bedre nå enn da! Jeg var til og med sprekere enn mannen i dag! Treningen og trappegåingen har utvilsomt hjulpet! Slikt er inspirerende. Det er også lettere å komme meg ut på slike turer nå som jeg har blitt tvunget til å kjøpe klær i forbindelse med kurset.

Gudd å hærlig!


Turen varte i omtrent halvannen time, var på nesten 7 km og over 8000 skritt. Dette inkluderte en del fotopauser og et par pustepauser i de verste oppforbakkene. Bildet over er fra begynnelsen av turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...