© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 7. januar 2015

Ett skritt nærmere

Jeg har rimeligvis ikke mottatt noe brev fra EFF ennå, men jeg fant ut at jeg måtte få bestilt legetime sporenstreks hvis jeg skulle ha sjanse til å få time overhodet. Dagen før kurset begynner fikk jeg time. Legene var så opptatte at jeg måtte skvises inn hos en turnuslege, og så får jeg ta turen innom jobb rett etterpå og levere sykemeldingen. Og så begynner kurset dagen etterpå. Grøss!

Jeg må ta en liten prat med personalansvarlige når jeg kommer på kveldsvakt i dag, slik at hun ihvertfall kan finne avløsere de siste dagene i neste uke som er alt jeg vet om så langt. Heldigvis var jeg såpass forutseende at jeg la opp turnusens siste periode med tanke på at jeg kanskje skulle begynne på kurset, slik at jeg har få vakter og hovedsaklig dagjobbing.

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs.

2 kommentarer:

  1. Litt usikker på hva EFF er? Men er helt sikker på at Fitbit-en din er heftigere enn min. Teller den trappetrinn? Har hatt min i et år nå, og blir fortsatt begeistra når den dirrer ved 10 000 skritt. Men den er litt for avslørende når det gjelder sovevanene mine... ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. EFF er de som arrangerer livsstilsendringskurset. Fitbit-en min teller trappetrinn ja. Eller rettere sagt etasjer. Ett trappetrinn = ett skritt. Men så også disse etasjene som den er nokså raus med, for om trappen har "mellometasje" mellom de vanlige etasjene, så teller den hver bolk som én etasje. ... Det -ser- jo imponerende ut, ihvertfall! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...