© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 15. januar 2015

Dag 2

Det er mye fokus på hvilke endringer, mentalt og praktisk, man selv må gjøre for å komme i mål med kurset. Hvilke endringer ønsker jeg og hva må jeg gjøre for å få det til. Det er mye snakk, men grunnen er for å få i gang tankeprosesser hos oss som deltar.

Og så hadde vi vår første trening i dag. Stavgang i nærområdet. I ordentlig møkkavær. Jeg gav til slutt opp å ha hetta oppe, for den blåste bare bakover. Derfor kom jeg tilbake og så ut som ei drukna kirkerotte, til tross for skalljakke og regnbukse. Jeg må huske å ta med hårbøste i morgen! Men jeg skal ihvertfall ta til meg én ting, og det var at jeg på stavgangturen holdt meg i den "spreke" gruppa som gikk først og raskest.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...