© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 14. januar 2015

Dag 1

Denne første dagen var jo slett ikke ille, og mye mindre stress enn fryktet. Én av underviserne sa flere ganger at "denne dagen er jo litt hektisk for dere", men jeg satt og ristet på hodet inni meg. Nei, dette var da bare som en ordinær kursdag. Med et bittelite fysisk innslag da jeg skulle testes.

For kondisen skulle jo naturligvis sjekkes, så det ble en tur på tredemølle. Jeg holdt ut i 6,5 minutt med stadig økende intensitet, og kom litt over snittet ifølge hun som testet meg. Midjemål, BMI, fettprosent og oksygenopptak ble også undersøkt. BMI-en min er egentlig rett under opptakskravet til kurset, men jeg slapp likevel inn pga. EDS-diagnosen min. Så for en sjelden gangs skyld er jeg en av de slankeste i gruppen ...

I morgen skal vi ha vår første utetrening. Uten værforbehold. Én times stavgang midt i verste møkkaværet. Juhu!


Men jeg har innsett en viktig ting. Dette kurset avhenger helt og holdent av hva jeg gjør ut av det. De kan fortelle meg både det ene og det andre, men med mindre jeg tar det til meg så spiller det ingen rolle hva de sier.

2 kommentarer:

  1. Så spennede å være kommet igang da! Så i innlegget under at du har forberedt deg godt til trening både inne og ute - det er jo bra!
    Jeg finner endel treningsmotivasjon i nytt treningstøy - føler meg alltid litt mer fresh når det er spreke farger på toppene og skoene ;)

    Masse lykke til videre =)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg må innrømme at jeg ikke bryr meg så mye om klær og ihvertfall ikke om mote, men det er klart at har man klær man trives i, så hjelper det på mye. Og når jeg nå begynner på et slikt opplegg som dette og ikke har særlig til treningstøy fra før, så må det nok en storhandel til for å ha litt forskjellig å velge mellom. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...