© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 8. desember 2014

Svosj!

Nei, altså ... Den tida, den flyr. Plutselig har det gått ei god stund siden siste innlegg her. Siden sist har jeg endelig vært hos tannlegen. Det var en grei affære, til tross for at det var over fire år siden sist. Null hull og bare bittelitt tannstein. Attpåtil fikk jeg redusert regning og betalte kun egenandel pga. en av diagnosene mine! Tusen kroner avslag er ikke til å kimse av.

I begynnelsen av uka som gikk var jeg gressenke, og da benyttet jeg anledningen til å lage brune pinner for aller første gang. Jeg husker ikke hvor jeg fant oppskriften, men den var ikke helt god. Deigen smuldret bare opp, så jeg måtte pøse på med sirup for å få det til å henge sammen. Til slutt ble jeg sånn tålig fornøyd, og smaken ble slett ikke så verst. Litt vel søtt, men det skal vel julekaker være? Neste helg vurderer jeg å gjenta fjorårets sirupsnippforsøk. De ble veldig gode!

Og i dag fant jeg endelig adventslysestaken. Den lå sammen med alle juletingene. Og jeg som var så sikker på at jeg hadde en egen plastboks med de få adventstingene jeg har. Ihvertfall fikk jeg endelig tent to adventstelys for anledningen. 

Og kanskje .... kanskje! ... får mannen et jobbtilbud i løpet av uka! Han har bare fått muntlig beskjed, så vi venter i spenning på posten hver dag nå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...