© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 17. desember 2014

Litt fornøyd

I dag er jeg litt fornøyd over min egen juleinnsats. Etter bare tre timers søvn før jobb, og målrettede aktiviteter etter jobb, er jeg nokså fornøyd. Jeg handlet på vei hjem fra jobb, og deretter sørget jeg for å få oversikt over alle julegaver. Både de som er handlet og de som bør handles (men som fortsatt er en ukjent konstant). Det er ikke så veldig mye jeg mangler. Gaver ble pakket inn og merket.

Etter en kjapp middag, skrev jeg ferdig alle julekortene. Jeg har ikke haugevis å skrive til, men et snaut snes ble det likevel. Noen får bare en utvidet god jul og godt nytt år, mens andre får en mindre avhandling av hva som skjer for tiden, avhengig av mitt forhold til dem. Jeg mangler bare ett julekort, men hun har skiftet etternavn og jeg klarer ikke finne henne ...

Deretter lagde jeg en sjokolade som har allverdens ingredienser; peanøtter, daimkuler, corn flakes og minimarshmallows etter en oppskrift som sirkulerer på jobb. Den fikk uhemmet skryt av kolleger som hadde smakt, så da fikk jeg prøve meg på oppskriften. Nå står den å kjøler seg, og i morgen blir det nok en liten smak.

Til slutt lagde jeg til akvarievann til det siste akvariet som må skifte vann nå før jul. På høy tid, faktisk. Nå står det og tempereres på stuegulvet, så i morgen eller fredag blir det julevask i akvariet.

Ok, det er jo ikke all verdens, men jeg er fornøyd med egen innsats, og det er det som teller. Attpåtil ble det et blogginnlegg av det, også. Ikke verst!

Fjorårets julerose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...