© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 13. november 2014

Kontakt

Etter at jeg var på informasjonsmøte om livsstilsendringskurset og hadde sendt inn påmeldingen, hørte jeg aldri noe mer og jeg var begynt å lure på om de i det hele tatt hadde mottatt påmeldingen min. Jeg liker å motta bekreftelser på mottatte ordre når man handler i nettbutikker, for eksempel, og når henvisninger til sykehuset er sendt, dukker det gjerne opp et brev om at de har mottatt den og om jeg er prioritert eller ikke, samt litt annen info. Denne gangen var det helt tyst.

I dag ble jeg oppringt av EFF. De hadde mottatt en avbestilling neste uke og lurte på om jeg ønsket plassen. Jeg ble litt paff over den plutselige kontakten, men takket etter en kjapp tenkepause nei til tilbudet. Jeg skal i et jobbmøte om en snau måned som jeg veldig gjerne vil være med på, og da passet et slikt opplegg dårlig. Dessuten må jeg jo ordne sykemelding før opplegget!

Jeg spurte om når jeg kunne regne med å starte moroa hvis jeg fortsatt sto på ventelista, og da ble jeg forespeilet en oppstart nokså kjapt etter nyttår. Spennende tider i møte!

Fikk forresten et godt tips om ny hverdagsaktivitet. Jeg går jo adskillig mer trapper nå enn tidligere, men jeg klarte ikke finne på en annen lur ting. Det skulle jo helst være to hverdagsaktiviteter. Men altså - dette tipset. Så enkelt! Ti knebøy etter hver gang man har vært på do. Genialt! Må bare prøve å gjennomføre (og huske) det. 

Bildet er lånt fra iForm.nu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...