© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 11. november 2014

Hva gjør jeg?

Jeg funderte for en tid tilbake på om jeg skulle skrive et innlegg om hva jeg jobber med. Sier jeg yrkestittelen min, så blir de fleste likevel ikke noe særlig klokere. De eneste som nikker gjenkjennende er de som allerede kjenner noen med samme yrke eller de er i bransjen selv.

Jeg har altså ikke fått satt meg ned og forfattet et dyptgripende og omfattende innlegg om yrket mitt, men ettersom jeg kom over en liten videosnutt som sier litt om hva jeg driver med, tenkte jeg å gi dere ihvertfall en liten forsmak på yrket mitt. Så skal jeg tenke litt mer på om jeg virkelig orker å begynne på yrkesinnlegget med tid og stunder. 

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...