© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 22. november 2014

Grått

Nei altså ... Jeg har i grunnen ikke noe særlig nytt å komme med. Bortsett fra at jeg fant mitt første grå hår for et par dager siden. Tidligere har jeg lurt litt på om noen av de lyse hårene jeg ser egentlig er grå, men denne gangen var det ingen tvil. Håret i hånda mi lyste nærmest mot meg og var helt hvitt. Ingen antydning til rødt eller andre fargenyanser. Nå går det bare én vei, dere ...

Ellers har det vært en del vaktjobbing i det siste. Nattevakter nå helt på slutten av uka, men helgen har jeg fri. Mannen har vært i et nytt intervju og får vite hvordan det gikk i neste uke. Vi fortsetter å krysse fingre.

Og endelig har jeg bestilt meg tannlegetime her på Sørlandet! Det tok noen år, men tidligere i uken tok jeg meg selv i nakken og ringte kontoret jeg har blitt anbefalt. Juhu. Can't wait ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...