© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 13. september 2014

På villspor

Det er godt mulig at trappa er min nye venn, men jeg er nok ikke like god venn med trappa på vei oppover etasjene. I går ble det endel trappevandring, og jeg må bare innrømme at oppovertrappa er litt krevende til tider. Da liker jeg mye bedre nedovertrappa. Den er jeg godvenn med.

I dag var mannen og jeg og handlet på et kjøpesenter, og første ærend var i andre etasje. På vei fra parkeringen i kjelleren sier mannen at "Jammen da tar vi heisen, da!". Slapp som jeg var i viljen, gikk jeg med på det, med en tynn, liten kommentar om at "Vi burde vel egentlig tatt trappene ...". Det ble heisen.

Jepp, så mye for gode intensjoner! Dog har jeg resten av livet til trappevandring, så det kommer nye muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...