© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 2. september 2014

Nede for telling

Så gikk jeg visst litt ned for telling i helgen, gitt. På fredag spurte en kollega "Er du sikker på at du burde være her? Du ser helt forferdelig ut!" og dermed ble jeg sendt hjem i 10-tiden etter en kortvarig jobbinnsats. Ettersom jeg skulle være gressenke et døgn, handlet jeg mat på vei hjem.

Og godt var det, for deretter var formen sterkt dalende. Etter handlingen la jeg meg til for å sove, og våknet ikke før rundt halv fem på ettermiddagen. Deretter ble det TV-sløving resten av dagen. Lørdagen gikk også bort i ingenting. Mannen skjønte at formen ikke var helt på topp da han kom hjem på ettermiddagen til mørkt hus.

Men nå har formen begynt å ta seg opp litt, selv om jeg hoster irriterende mye. Tviler på om det blir noe av morgendagens korsynging. Godt jeg har jobbfri ihvertfall!



3 kommentarer:

  1. God bedring! Kos deg med en stor kopp te og en god bok.. :)
    Selv våknet jeg med vond hals idag - nå er høsten her!!

    SvarSlett
  2. God bedring, høres virkelig ut som om du har slitt i helgen. Håper du er på vei opp igjen nå.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...