© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 10. september 2014

Dårlig nytt

Arbeidsgiveren til mannen min skal nedbemanne. Det ser ut til å påvirke ham i sterk grad. Svært sterkt, faktisk. Men i morgen skal han i møte med noen som kanskje har bruk for kompetansen hans. Vi krysser fingre for ny jobb!


2 kommentarer:

  1. Krysser fingre her også, håper det åpner seg opp noen spennende løsninger! Kan være en forkledd velsignelse håper ejg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, la oss håpe det! Møtet gikk ihvertfall bra, så da håper vi det blir noe konkret ut av det.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...