© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 2. august 2014

Multistrengeinstrument

Et slikt instrument hadde jo vært interessant. Og veldig komplisert å lage!


2 kommentarer:

  1. Jeg aner ikke hva slags strengeinstrument dette er og hvordan det ser ut, men det var i hvert fall avslappende musikk å lytte til. Her er det alt annet enn avslappende. Tor har stor fest med et gedigent fyrverkeri på himmelen i dag. Det hadde han også sist søndag og da ble jeg uten fasttelefon i 2 dager. Jeg håper du har en fin lørdagskveld.

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Videoen er en animasjon og viser et fantasiinstrument som består av ihvertfall åtte enkeltinstrumenter i ett og som spiller musikken av seg selv ved hjelp av mekaniske "fingre" som slår på strengene til de forskjellige enhetene av instrumentet.

      Vi har en fin lørdagskveld her. Litt kjedelig med TVen som har litt dårlige digitalsignaler, men det løste vi ved å ta en liten midnattstur på en gangvei. Det er ganske varmt ute til å være midt på natta, så det ble en fin tur. Da vi kom tilbake hadde TV-signalene bedret seg, så nå sitter mannen nede og glor på noe som jeg syntes var kjedelig. Derfor sitter jeg her foran PCen. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...