© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 3. august 2014

Hva vet du egentlig om dette?

Muligens en litt underlig video å legge ut her på bloggen, men vet du egentlig hvordan det står til med verdensbefolkningens helse? Videoen varer en time, men jeg syntes det var både underholdende og interessant å se dr. Hans Goslings foredrag holdt i Bergen for norske journalister. Foredraget heter "Facts and fiction on global health NMD 2014". La deg underholde - og bli litt klokere!



1 kommentar:

  1. Jeg har veldig sansen for Hans Gosling og synes det er rart at ikke norske myndigheter bruker hans forskning blant annet som grunnlag for landbrukspolitikken.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...