© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 19. august 2014

Besøkstid

Det ble plutselig litt stille her på bloggen igjen, etter en lovende start i august. Det skyldes svigerbesøk fra Vestlandet som varte i ei uke. Det er utrolig kjekt med besøk fra den kanten, men det var nå likevel deilig å få heimen for oss selv igjen. Særlig ettersom vi begge to følte på det at vi begge jobbet den uken og at været var ganske elendig, slik at besøket stort sett satt alene inne hos oss mens vi var på jobb.

Men vi fikk da dratt dem rundt litt her på Sørlandet, slik at byene Mandal, Kristiansand, Lillesand, Grimstad og Arendal ble besøkt. Og en tur til Lindesnes fyr fikk vi sannelig også til. Vi regnet egentlig ikke med at været skulle holde, men der tok vi heldigvis grundig feil! Strålende sol på fyret!

En tur i Dyreparken ble det også tid til. Der fikk vi med oss presentasjon av både tigre, lemurer og ekornaper, men også de mer sky dyrene jerv, ulv og gaupe ble observert og delvis fotografert.



2 kommentarer:

  1. For et fantastisk tigerbilde, det kan du være fornøyd med!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, lammelaartanker! Setter stor pris på en slik tilbakemelding. Flere tigerbilder finner du i Flickr-galleriet mitt, hvis du er interessert. Lenke finner du i venstremenyen. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...