© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 10. juli 2014

Utdøende rase

Nettavisen har publisert en sjokkerende artikkel som påstår at jeg og mine medsammensvorne 2% av verdens befolkning vil være borte innen 100 år! 

Jeg som bare vil være 140 år på den tiden! Det er da ingen alder for en dame. Dette er jo intet mindre enn en krise.

Dessuten tror jeg at vi biter oss fast i litt lenger enn 100 år altså. Det skal tross alt litt mer til for å bli kvitt oss!

4 kommentarer:

  1. Det står bare "kan", så vi får satse på at vi klarer å klore oss fast noen år lengre :p

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Du skal ikke tro på alt du leser. Husk dessuten på at forskere også må komme frem med nye opplysninger for å få støtte til sine studier. Her er det solsteik og jeg sitter ute på altanen og griller meg. Det er altså dårlig klima for rødhårede i Bergen nå om dagene.

    Forresten venter jeg veldig på det blogginnlegget om hva du jobber med. Kommer det snart? :-)

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Helv***! Jeg som hadde skrevet et langt svar til deg, Cecilie! Det forsvant da jeg måtte logge meg på. *grrr*

      Yrkesinnlegget kommer ikke før til høsten, tenker jeg. Det blir mye å skrive og må planlegges godt, så det vil ta sin tid. Først kommer ferie med enda dårligere rødhårvær enn her i Norge. :)

      Slett
  3. Jøss....Tipper dere henger med en stund til. God sommer.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...