© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 11. juni 2014

Om et yrke

Jeg ble litt inspirert av innlegget i Pias verden for et par dager siden hvor hun skriver om alt hva lærere gjør og må forholde seg til. Nå lurer jeg litt på om jeg skal skrive om mitt eget yrke. Få vet om oss og enda færre vet hva vi gjør. 

Jeg har til nå bevisst ikke nevnt yrkestittelen min i bloggen fordi jeg da blir lettere å identifisere. Jeg er faktisk litt usikker på om jeg har nevnt det noe sted i blogg-sammenheng overhodet. Men de som følger meg andre steder kan nok ha lagt sammen to pluss to og fått en yrkestittel til svar. Jeg er mer fagrettet på Twitter, for eksempel. Og på Instagram er jeg jo helt meg selv og jeg vet at noen av dere følger meg der også. Det er til alt overmål en profil jeg bruker for å promotere yrket mitt!

Hadde dere syntes det var et interessant tema?

Og er det noen av dere som har fått med dere hva tittelen min er?

2 kommentarer:

  1. Jeg gjetter at du er bioingeniør (eller lignende). Og jeg har bare lest på bloggen din.
    Du får gjerne skrive om ditt yrke. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...