© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 16. juni 2014

Labert

Det var ganske laber respons på spørsmålet om jeg skulle skrive hva jeg jobber med. Kanskje folk heller vil lese om inngangstrappa vi pusser opp eller rekkverket som vi maler i disse dager? Eller hvordan det går med potteplantene på verandaen?

Nå skal jeg i hvert fall straks på nattevakt og håper på at folk holder seg friske og uskadde.

Fullmåne på Sørlandet

5 kommentarer:

  1. Men jeg stemte for, og i følge ungene mine teller min stemme alltid minst dobbelt, og dessuten har jeg kun kunstige potteplanter.... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg skal vurdere det. :D

      Slett
  2. Sørlending i eksil på vestlandet17. juni 2014 kl. 09:09

    Fine plassen du har bilde av! Hvis du bor med den utsikten er du kjempeheldig.

    Utfra hva du skriver om jobben din vil jeg tippe bioingeniør/laborant som yrke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle ønske jeg bodde med en slik utsikt! Det har vi dessverre ikke råd til. Bildet ble tatt etter kveldsvakt da jeg var på en liten fotosafari fordi månen var så fantastisk og jeg lette etter fine fotospots. Ble fornøyd med bildet, ja! :D

      Slett
  3. Jeg har skjønt så pass at du jobber med noe innen helse, men eksakt yrke klarer jeg ikke å gjette. Du må gjerne skrive om hva du arbeider med. Det blir spennende og interessant med et sånt blogginnlegg. Ha en fortsatt fin tirsdagskveld! :-)

    Cecilie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...