© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 10. juni 2014

Joda

Jeg er her fortsatt. 

Ordentlige, tilpassede briller har jeg også fått på nesa igjen. Det tar litt tid å venne meg til speilbildet, bare. De gamle brillene har fått en ny, diskret innfatning til en billig penge, og kan brukes hvis jeg skal se mer businessdame ut. Hvis det noen gang blir aktuelt. Jeg har i hvert fall nå to fungerende briller, noe som er en luksus jeg aldri før har opplevd.

De nye tilpassede linsene har jeg derimot ennå ikke fått. De kommer vel etter hvert. Bare jeg får dem før ferien er jeg fornøyd.

Har jeg nevnt at jeg synger i kor? Har vært med i et drøyt år, og nå skal vi snart ha konsert. Vi øver mye for tiden. Ekstra lange øvelser og ekstra mange øvelser. Den neste øvelsen varer i fire timer. Det er nesten på grensa til hva som er gjennomførbart før folk går lei fordi både stemmebånd og fotsåler blir slitne.

Jeg har plantet litt grønt i potter på verandaen for å skape litt mer hygge der, og nå i pinsa har mannen gått løs på rekkverket med høyttrykksspyler, malingfjerner og pussemaskin. Egentlig skulle jeg bidra med å male, men det viste seg at malingen vi hadde kjøpt var til innendørsbruk og ikke tåler frost. I morgen drar mannen ut og bytter til utendørsmaling.

Han har forresten jobbet mer også! Han har strippet inngangstrappa for fliser. Nå satt de veldig dårlig fast i utgangspunktet, og det var jo den viktigste grunnen til at det arbeidet ble påbegynt. Om ei ukes tid kommer det en proff mann som skal få på plass helt nye skiferfliser slik at trappa ikke er trafikkfarlig lenger. Skiferfliser er dyre greier! Men så blir det holdbart og forhåpentligvis pent når trappa er ferdig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...