© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 23. juni 2014

En rask en

Jeg tror at det kommer et innlegg om yrket mitt. Etter hvert. Det blir omfattende å skrive og krever planlegging. Til høsten, kanskje? Ihvertfall etter ferien min.

Konserten til koret gikk bra. Så bra at en kollega som overvar konserten ble helt nødt til å kjøpe en CD med musikken fra en av låtene vi fremførte. Det tolker jeg som at vi slett ikke var så ille å lytte på.

Men nå som alt kor-relatert er over for sesongen, så kommer det først et bryllup på Østlandet, og så blir det ferie et par uke etter det igjen, og da reiser vi bort i to uker. Før den tid må jeg få pottet et par planter, blant annet palmen jeg kjøpte for snart en måned siden. (Når man først bor på Palmekysten, så må man jo bevise det.) Da jeg tidligere i uka endelig bestemte meg for å kjøpe ei potte til palmen, var jeg fast bestemt på at jeg -ikke- skulle kjøpe flere planter! Inn på butikken, finne potte, betale og gå. 

Øh høh ...

Kom ut igjen med en hibiskus, og nå er det den som mangler potte ...

På leting etter et passende illustrerende bilde til dagens raske innlegg, kom jeg over dette bildet fra mai og ble inspirert av Elisabeths puppe-innlegg:

"Hit 'Like' when you see it" eller noe sånt. Håper jeg har anonymisert vedkommende godt nok!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...