© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 15. april 2014

Påsketider

Det forrige innlegget ble liggende litt lenge på toppen, som et deprimerende monument over dystre sinnelag. Det var jo slett ikke meningen. Ting går greit. Det er bare litt lite å skrive om for tiden. Nå er det bare få minutter til jeg stikker på nattevakt, og når jeg kommer hjem i morgen tidlig, har jeg påskeferie helt frem til utpå søndag kveld. Da står en ny nattevakt for tur. Ferien skal tilbringes i fred og ro hjemme, med mulig unntak av en dagstur til hytta til mine foreldre. De har allerede reist opp på hytta, og for skams skyld bør vi også ta en tur. 

Jeg ønsker dere en riktig GOD PÅSKE!


1 kommentar:

  1. Heisan! Sender du meg adressen din, så skal du få en liten påskegave?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...