© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 19. mars 2014

Liksom-tøff

Og jeg som følte meg så TØFF! Etter et par dagers betenkningstid og vurdering av pensum, hadde jeg og noen flere på jobb sagt ja til å være timelærere på universitetet! Ett kapittel hadde jeg sagt ja til å undervise en time i for studenter til yrket mitt. Kjempestolt av meg selv og greier. 

I dag kom kontrabeskjeden om at det ikke ble noe av. På grunn av misforståelser og dårlig kommunikasjon var en doktor hyret inn til å ta hele pensumet i stedet. Så mye for selvutvikling og faglig fordypning. 

Vet ikke om jeg er mest lettet eller skuffet, faktisk.



1 kommentar:

  1. Jeg hadde blitt kjempeskuffet. Dessuten hadde jeg faktisk tenkt at kanskje forskjellige folk hva hver sine praksisfelt er bedre enn en som skal ta alt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...