© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 3. februar 2014

Velfortjent!

I dag har jeg igrunnen ikke gjort noe som helst. Og det var utrolig deilig etter en svært hektisk jobbehelg! Jeg opplevde å bli skjelt huden full av en pårørende med sterke meninger om sykehusdrift og -rutiner og hadde en av mine mest travle kveldsvakter noensinne. På ett tidspunkt "bodde" vi alle tre i mottakelsen mens det rant inn stadig nye pasienter som skulle ta blodprøver. Tre traumer fikk vi også inn første halvdel av vakta. Det var så ille at vi nesten ikke rakk å få gitt ut svar på de prøvene vi allerede hadde tatt, for vi rakk omtrent ikke opp på laben med dem pga. alle de nye pasientene!

I dag har jeg sovet lenge og hatt en god og lang dusj. Og sett på tv og surfet på nett. That's it.

Deilig!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...