© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 25. februar 2014

Rolig pust

Av og til blir jeg så lei av ensporet kritikk! Konstruktiv kritikk er ikke noe problem, men disse verbale stikkpillene er utrolig irriterende! Åja, du gjør det på det viset? Åja, du fikk beskjed, du bare sa det ikke videre? Og så henger vedkommende seg opp i detaljer og spør om Jammen hvorfor gjorde du det?

Argh!

Sånn. Måtte bare få det ut. Ferdig nå. :-)

2 kommentarer:

  1. enig! endel folk vil man bare ikke ha i livet sitt!

    Nå tok jeg litt i. Men jeg er også utrolig lei av den der måten å si ting på. Ufin hersketeknikk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å få litt forståelse for frustrasjonen min! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...