© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 28. februar 2014

Nesten i orden

Åh, det ordner seg nesten! Har sittet med hjertet i halsen og puls i ørene de siste dagene fordi -begge- jubilantbestillingene var sene. CDen er fortsatt forsinket, men det var jo bare en liten tilleggsgave "for moro skyld", som min mor pleier si. Den ble bestilt i god tid (leveringstid 4-7 dager), men ankom ikke lageret før i går, i følge ordrehistorikken min. Den rekker jeg ikke få med meg til Oslo.

Den andre gaven var mer kostbar og der var jeg nok litt treig i avtrekket. Jeg trodde at jeg hadde bedre tid enn jeg faktisk hadde. Men på bare halvannen uke klarte gullsmedbutikken å bestille inn OG gravere gaven, og på tirsdag kom tekstmeldingen fra dem om at varen var klar for henting. Flinke gullsmedbutikken! Jeg var påpasselig med å rose dem da jeg var innom i dag og hentet den. 

Bursdagskort og vitsebok for de over 50 ble også kjøpt i dag, så nå er vi nesten klare for avgang. Må bare pakke og sove først, så kjører vi innover i morgen. Eller i dag, faktisk. Vi har jo, nok en gang, passert midnatt.

Og så kjenner jeg at naprapaten gav meg juling i dag. Skulderbladene er ordentlig ømme! *au*

4 kommentarer:

  1. Roligt att du ville vara med på min utlottning.
    Härlig blogg du har med mycket att läsa och titta på:)

    SvarSlett
  2. Hei! Hjernen min har gått enten på full eller lavt gear, så jeg husker ikke om jeg hadde lagt igjen denne her: http://avdelingholt.no/anja/?p=25203

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi! Nei! Det hadde du ikke. Nå fikk jeg litt prestasjonsangst her.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...