© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 3. januar 2014

Søvnløs på Sørlandet ...

Etter nyttårsnattevaktene har jeg nå hatt to dager fri med tilhørende netter hjemme. Ettersom jeg skal ha nattevakter i helgen igjen, og går på den første i kveld, har jeg gjort mitt beste for ikke å komme tilbake i normal døgnrytme igjen. 

Første døgn gikk ypperlig. Helt i rute.

Siste natta la jeg meg rundt 5 på morgenen. (I dag morges, faktisk.) Fortsatt i rute. Våkner og er lys våken halv åtte. Etter en tur på badet og foran PCen, lå jeg to timer i senga og var fortsatt like lys våken. Pokker heller! 

Halv elleve ga jeg opp, stod opp og ryddet all julepynten i huset over på spisebordet. Juletreet får stå litt til.

Jeg begynner å føle sterk sympati med kollegaen jeg skal jobbe med til natta. Hvis det ikke blir mer søvn på meg før vakta, kommer jeg til å bli j**** slitsom å være sammen med!

Stripen under viser meg i bilde 3. Jeg kom liksom ikke videre etter det ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...