© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 6. januar 2014

Ferdig!

Det ordnet seg. Det med søvnen i forrige innlegg. Jeg fikk et par timers søvn på kvelden før jeg dro, og da kom jeg i gjenge igjen. Det ordner seg for snille piker.

Og nå er jeg endelig ferdig med nattevakter på stund! Fem netter på syv døgn er en utfordring og man lever i sin egen lille boble mens det står på. Veldig glad for at jeg kan legge meg så snart dette innlegget er ferdig.

I begynnelsen av denne nattevaktsperioden var det som forventet endel intoxer. Én kom sågar inn som traume, men trodde fortsatt han var på fest. "Har alle gått?!", lurte han på mens traumeteamet forsøkte å undersøke ham. En annen påstod at blodprøvene jeg hadde tatt "var de beste blodprøvene han noensinne hadde tatt"! Muligens var det feberfantasier, men et hyggelig kompliment å få klokka halv fem på morgenkvisten likevel!

Noen hadde hatt med "gullkuler" på jobb! Lakris dekket av sjokolade og "gullpulver". Jeg var skeptisk først, men de smakte kjempegodt. Noe usikker på pulveret. Så mange som jeg spiste, burde jeg være forgyldt innvendig nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...