© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 26. november 2013

Min nye venn ...

... Varmeflasken!

Nå som kulda har inntatt Sørlandet og føttene til undertegnede, har jeg gjenoppdaget gleden og nytten av den røde varmeflaska mi! Jeg husker verken når jeg fikk den eller om det var jeg som kjøpte den selv. Den har på mystisk vis funnet sin vei inn i historien min, og i disse dager er jeg veldig glad for det.

Så lenge jeg kan huske har jeg hatt kalde hender og føtter. Når jeg har lagt meg er det lettere å få varmen i kalde hender enn i kalde føtter, men nå har jeg begynt å legge en god og varm varmeflaske under dyna i fotenden litt før jeg legger meg. Himmelsk!

Jeg er en av dem som kan legge meg med tålig varme føtter og ende opp med kaldere føtter før jeg sovner! Og hvis jeg først har fått ordentlig kalde føtter så er det nesten umulig å sovne.

Er dette nok et tegn på at jeg drar på de tidligere nevnte årene ...?


2 kommentarer:

  1. Roligt att du vill vara med i mitt lotteri. Lycka till!

    SvarSlett
  2. Vi legger varmetepper i alle sengene. Det er løsningen for å slippe og varme opp hele rommet. Iskalde føtter ødelegger helt klart innsovningen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...