© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 4. november 2013

Lite nytt under solen

Ja. Nei. Tja. Så har jeg kanskje ikke SLE likevel. Juryen er fortsatt ute, som det heter. De siste blodprøvene viste igjen positiv ANA, og grenseverdi på anti-DNA. Den andre anti-DNA-testen ble negativ. Og i kommentaren stod det at de også hadde kjørt den forrige prøven, som da viste positivt svar, og at denne nå var blitt negativ. Ustabile analyser er noe dritt. Venter fortsatt svar på lupus antikoagulant m.m. fra Oslo. Har heller ikke hørt noe mer fra verken den ene eller andre legen.

Ellers fortsetter jeg på B12-hestekuren min. Har til nå fått satt ni sprøyter i skinka, og har seks til som skal injiseres. Jeg benytter kvelds- og nattevakter til å be sykepleiere rundt på avdelingene om tjenesten. Og tidligere denne uka fikk jeg også influensavaksinen. Jeg har aldri i mitt liv hatt influensa, men ettersom det er så mye tull med kroppen min så tenkte jeg at det sikkert ikke skadet. Om ikke annet så forhindrer jeg forhåpentligvis å være smittebærer for pasientene jeg er i kontakt med.

Og så går jeg med konstant dårlig samvittighet for tiden. Jeg holder på med en bursdagsgave, men arbeidet er sååå kjeeeedeliiiig! Men det må gjøres, og det begynner å haste hvis jeg skal rekke å få den ferdig og tilsendt før den skal leveres! Nærmere rapport kommer kanskje senere, når gaven er overlevert.

En tidlig morgen i slutten av september.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...