© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 11. november 2013

Jeg trenger litt rask hjelp!

Hvor bør jeg bestille fotobok fra? Valget står mellom Japan Photo og Allfoto.no, men andre alternativer kan også vurderes hvis de gis gode anbefalinger. Har bildebehandlet til øya går i kryss, men nå gjenstår den artigste oppgaven - å sette det sammen til noe severdig. 

(Og hvis et fotofirma ser dette og ønsker å sponse meg, er det bare å ta kontakt! Lover å skrive en ærlig erfaringsskildring i etterkant! :D )

Illustrasjonen er lånt fra Japan Photo.


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Leverer de raskt? Har egentlig litt dårlig tid til å få ferdig boka. :S Er prisen grei? Enkelt å designe boka?

      Slett
    2. høh, her hadde jeg jo lagt inn et langt og utfyldig svar? jaja, lykke til med nippon gakki!

      Slett
  2. Helt enig. Blurb.com er best. Lett å designe boken selv, mye bedre resultat enn Japanfoto, og prisen er lavere. Leveringstiden husker jeg ikke nå, men tror det var ca 10 dager.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lavere pris er jo alltid attraktivt, men hvis de bruker 10 dager så tror jeg Japan Photo er litt kjappere. Og jeg har egentlig dårlig tid ... (Jadda, jadda ... skal begynne på boka i morgen! :))

      Lover å vurdere blurb neste gang, men denne gangen har jeg faktisk blitt sponset av Japan Photo! Wee! Så da må jeg nesten prøve produktet deres.

      Takk for tipset, forresten! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...