© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 8. november 2013

Høstvær

Høsten har definitivt kommet for å bli her på Sørlandet. I hvert fall til vinteren tar over. I kveld/tidlig natt både lynte og tordnet det, og etterpå kom ei skikkelig haglbyge som bråkte godt. Nå ligger haglkulene på bakken og gjør den hvit - og jeg er inderlig glad for at jeg har kveldsvakt og ikke skal på jobb i gryotta!


Jeg syntes dette motivet ble litt kult. På morgenen var hele gressbakken full av rimfrost, men så kom morgensola og smeltet vekk alt bortsett fra det som lå i skyggen.

Kattepassuken er forresten over, og takknemlige naboer overrakte flott orkidé til meg og spesialimportert sjørøverrom til mannen. Han ble forøvrig svært fornøyd, glad som han er i rom.

1 kommentar:

  1. Ja høsten har kommet for å bli nå, men den er jo fin den også.
    Bildet ditt er flott og viser høsten på sitt beste i klarvær.

    Ha en fin ny uke, Maritklem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...