© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 17. september 2013

Sneglefartsstriper

Etter at ancistrusene ble flyttet fra karantenekaret til hovedakvariet, og seks neontetra overtok plassen i karantene, begynte det pussig nok å bli litt algevekst i den lille AquaBox-en. Det er jo litt upraktisk, så i dag kjøpte jeg meg en sebrasnegle (Neritina natalensis) på vei til naprapattimen min. Og passende nok kjøpte jeg med meg sushi til middag på vei hjem.

Ikke superfersk sushimiddag, men 2/3 av neontetrastimen min.

Ny sykkelhjelm mot algevekst. Eller var det sebrasnegle, kanskje?
Under kan du se en superspennende actionfilm sett fra fugleperspektiv. Strengt tatt kunne jeg vel også skrevet froskeperspektiv, da de vel må kunne sies å kunne se ned på vannbunnen, antar jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...