© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 9. september 2013

Perfekt soppstuing

Så var søndagsmiddagen fortært, og den ble så god, så god! Storfornøyd med egen innsats! (Og mannens bidrag, naturligvis!) Soppstuingen ble perfekt! Akkurat slik jeg liker den, og som jeg ikke får den på Big Horn her i byen. På det området savner jeg Big Horn i Torggata i Oslo - soppstuing kunne de!

Oppskriften jeg mer eller mindre forholdt meg til, finner du HER.


I morgen skal jeg kose meg med restemat!

1 kommentar:

  1. Det var veldig, veldig godt. Kommer gjerne igjen for et lekkert måltid.
    Nam-nam.

    Your dad

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...