© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 3. september 2013

Flere blodprøver og litt kor

Legen min ønsker fortsatt at jeg går på B12-sprøytekur i tre måneder, så kanskje jeg bør lære meg å sette intramuskulær injeksjon? Hvis ikke, får jeg snylte på diverse sykepleiere på forskjellige avdelinger på jobb. Det gikk jo greit i fjor, selv om det bare var fire ganger.

Nye blodprøver tatt i dag, slik at revma pol får tilgang til ferske svar. Lett forhøyet senkning, forhøyet fibrinogen og CRP slik som jeg pleier, lett forhøyet leukocytter (Hvor kom det fra? Var normalt for to uker siden.) og det høyeste urinsyresvaret jeg noensinne har hatt (Ikke "off the charts", men høyere enn jeg noen gang har hatt.), B12 har økt - men det skyldes nok at jeg har hevet innpå TrioBe de siste to ukene, noe som også resulterte i forhøyet folat. Ikke lurt. RF-testen var derimot normal. Får vente på resten av svarene og se hva de blir. Fikk ihvertfall tatt spormetaller denne gangen! :)

Har jeg forresten nevnt at korsyngingen er tatt opp igjen etter sommeren? Før sommeren fikk jeg bare med meg tre øvelser, tror jeg. Ikke noe å bidra med på konsertene som ble holdt i sommer, altså. Men nå har vi altså startet opp igjen, høstturnusen er tilrettelagt med bare én kveldsjobbing som hindrer korøvelse og nye hefter med stive permer er innkjøpt til notene. Jeg skal fullføre året! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...