© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 26. juli 2013

Je, je ...

Har jeg prøvd meg på akvarellmaling siden sist?

Nei, men jeg har ihvertfall pakket ut bordstaffeliet og fylt det med utstyr. Det er da noe ...

Har jeg vært med på noen av mannens treningsturer?

Neeei ... slutt og mas ...
Bildet er lånt fra Jysk

Har jeg sittet masse i solen og kost meg her på Sørlandet?

Nei, jeg tåler omtrent ikke sol på huden og blir det for varmt, kovner jeg. Satt over 2 timer i ettermiddagssol og leste for noen dager siden, men det fikk jeg hodepine av som varte over døgnet! Har noen få feriedager igjen, og skal prøve å skjerpe meg.

Har jeg lest bøker i ferien?

JA! Har lest ut to bøker, og anbefaler på det varmeste "En mann ved navn Ove".

Har vi endelig fått hengt opp det siste rullegardinet på soverommet vårt etter 2 år?

JA! Juhu! Sannelig på tide!

Forresten så kommer det en liten gi-bort på denne bloggens Facebook-side snart! Følg med, følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...