© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 7. mai 2013

En sommerdag i emning

Fargen er 720: billegrønn ...
Det har vært ei travel nattevakt, og jeg var i grunnen glad da jeg kunne dra fra jobb. Dessverre kunne jeg ikke dra rett hjem og sove, fordi jeg hadde time hos naprapat halv ni. På vei til bilen etterpå stakk jeg innom Lindex og fant noen lyse knestrømper jeg tror passer til bryllupsantrekket, og tror du ikke jeg klarte finne en femte blågrønn metallic-nyanse på en neglelakk? Nå tror jeg at det holder med neglelakker på en stund!

I dag er meldt som en sommerdag her sør og 20 varmegrader. Regionsavisa anbefaler å nyte dagen for det kan være den eneste sommerdagen vi får i år. I hvert fall hvis vi er uheldige. Jeg er så heldig å ha fri og kan nyte dagen til jeg på nytt skal på nattevakt. Og dagen skal nytes - i dyp søvn i senga. Jeg må være opplagt til nok ei vakt. I hvert fall hvis den blir like travel som siste!

Jeg burde kanskje gjort som nabokatta; lagt meg i sola.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...