© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 29. april 2013

To do-liste

Etter å ha jobbet syv dager på rad, er jeg nå inne i en deilig femdagersfri. Helgen tilbrakte jeg som gressenke da mannen drakk ut sin bror på Vestlandet. Det var ikke måte på alt jeg skulle få gjort og ordnet i løpet av fridagene mine!

Rense akvariet
Handle hvitvin
Handle noteperm og plastmapper
Skrive ut alle notene til førstkommende konsert
Handle uteplanter
Plante nyhandlede planter i potter på verandaen
Finne neglelakk i en spesiell farge til et bryllup
Skifte på senga og vaske sengetøyet
Tegne det vordende brudeparet (bryllupsgave)
Handle bursdagspresang til nevø
Handle en del andre spesielle varer
Finne en unik bryllupsgave
Støvsuge og vaske gulv
Gå tur
Vårrengjøring av sykkel + sykkeltur
Kjøpe sushi

Mannen kom hjem sent søndags kveld, og alt jeg hadde fått gjort var å handle hvitvin og gjøre klart nytt vann til å ha den gjenlevende platyen i når jeg en gang kommer i gang med akvarievasken. Sushi ble det ikke på meg, men jeg fant noe fiskegreier i frysen som smakte godt på lørdagen, og søndagen var jeg til laksemiddag hos foreldrene mine.

I dag, mandag, har jeg fått gjort det mest nødvendige; skifte på sengene, tøyvask og oppvask. Og så har jeg skrevet ut en vanvittig mengde noter! Handleturen jeg hadde planlagt i dag, må gjøres i morgen i stedet.
Bra bunke med noter til første konsert! Dette er ikke alle.

Jeg gjorde åpenbart en taktisk taimet start i koret, for på neste øvelse skal vi først fotograferes av en proff. Bildene skal brukes til promotering av koret - plakater, flyers, annonser, pressemeldinger etc. Spennende! Så da MÅ jeg jo simpelthen fortsette i koret, hvis jeg først er avbildet, ikke sant? Men jeg vurderer å avstå fra konserten likevel ... Jeg kommer til å miste minst to øvinger før på grunn av jobb og reise, og med såpass få sanger innøvd tror jeg korets renommé har best av at jeg heller er en entusiastisk publikummer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...