© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 4. april 2013

Sosialt

Kuriøst nok oppdaget jeg i dag at jeg har nøyaktig 1600 følgere på Pinterest. Og nøyaktig 1500 av dem følger "Garden inspiration"-tavla mi. Runde tall er morsomme.

Jeg har nylig blitt instagrammatiker også. Der vet jeg at mange av dere er. Vet dere om det er mulig å slette andres kommentarer på bildene mine? Det er dessverre spam også der.

Det er av og til fristende å bestille noe slikt, kjenner jeg.

1 kommentar:

  1. Det skal gå an å slette kommentarer. På Iphonen går man inn på kommentarer selv, skyver den kommentaren man vil slette mot høyre og da får man opp en søppeldunk til venstre. Putt kommentaren der... ;o)

    For å forhindre spam, er det lurt å tenke på hvilke hashtagger man legger ut. Bruker man mange engelske ord, finner spammerne deg fort. Jeg legger til norske og, noen ganger sære, hashtagger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...