© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 18. april 2013

Og sånn går nå dagene

De siste dagene har gått bort i bare surr. Jeg legger meg sent, sover dårlig pga. sagbruket i full drift ved siden av meg og står opp 06:15 for å dra på jobb. Jobber til 15, drar hjem, glor på PC-en, ser Derrick fra 17 til 18, slenger meg nedpå fordi jeg sov for lite natten før og sover i tre timer. Våkner trøtt, men setter meg igjen foran PC-en mens jeg spiser et par rundstykker til "middag" og kaster bort tiden til 2-tiden på natta, da jeg legger med ved siden av sagbruket igjen. Snakk om bortkastede dager!

Oppvaskmaskinen har ikke blitt tømt siden den ble satt igang søndag kveld. Dessuten bør jeg få vasket håndklærne snart!

Torsdag har jeg senvakt, fredag fri og så jobbehelg. Bør få gjort noe fornuftig snart!

Hilda - av Duane Bryers

4 kommentarer:

  1. Høres stressfritt ut og det er vel bra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så stressfritt når man konstant er trøtt av for lite søvn, og har en haug på to-do-listen som man ikke orker å gjøre noe med. Når all energi brukes på jobb, og man har null overskudd hjemme.

      Slett
    2. Aha, da skjønner jeg!

      Vet ikke om du har sett det, men Amelie 78 har skrevet et fint innlegg om nesten det samme i dag:
      http://amelie78.blogspot.no/2013/04/om-utilstrekkelighet-flytebrygger-og.html

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...