© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 30. april 2013

Check!

I dag har jeg fått krysset ut noen flere punkter på to do-listen min. Det viktigste ble handlet inn, samt litt mindre viktige ting. Perm og plastmapper med toppåpning til notene måtte være klare til i kveld, så de kom først på handlelista mi. På Staples hadde de også et skriveunderlag med verdenskartet på, og ettersom jeg har savnet det siden vi flyttet inn hit, ble det prompte tatt med til kassa.

På det store handlesenteret fikk jeg handlet gavekort på den rette butikken til nevøen min, samt en ekstra liten sak. Han blir jo tenåring til helgen, og må ha litt godlukt under armene!

I bryllupet vi skal i slutten av mai, skal jeg gå med en brun kjole som skimrer (man kan vel ikke kalle det brun metallic?), grønne smykker og blågrønn øyenskygge. Plutselig føltes det veldig viktig å finne den riktige nelgelakken til dette antrekket, så jeg strente innom omtrent alle kleskjeder og parfymerier og andre butikker som kunne tenkes å ha neglelakk. Jeg endte opp med fire varianter av blågrønne nyanser, så jeg får håpe én av dem passer!



Jeg kikket på uteplanter hos Plantasjen også, men handlet ikke noe. Det kan vi gjøre i morgen, og samtidig kikke på utemøbler. Vi trenger en sittegruppe hvor vi kan spise middag ute. Knestrømper til bryllupsantrekket og nye laken får utsettes noe. Akvariet, derimot, begynner det å haste litt med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...