© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 14. april 2013

Avslørt - igjen

- Du! Det er din feil at jeg ikke fikk særlig søvn i natt!

En kjapp kommentar fra en spøkefull kollega i det jeg møter henne på en avdeling under morgenrunden.

- Unnskyld! Kvitterer jeg med et smil og fortsetter til neste pasient.

Litt senere dukker kollegaen min opp igjen mens jeg er på min "stasjon" for dagen. 

- Du trodde kanskje jeg spøkte i sted? Fortsetter hun smilende. - I går kveld var jeg inne på Pias verden og leste.

- Å ja, ja der står det jo mye morsomt. Sier jeg.

- Og så kikket jeg innom Rødhette.

- Javel? Sier jeg. Tilsynelatende uvitende.

- Ja, og så leste og leste jeg, og bladde meg bakover. Det er jo ingen jeg kjenner, tenkte jeg. Å jo, det er det jo! Så nå har jeg oppdatert meg litt bakover.

- Ehh. Å ja. Ja, du får holde det for deg selv, om du kan. Sier jeg. Lett bønnfallende.

Så nå er det to kolleger som har gjenkjent meg her. Ja, ja. Fortsetter det slik, kan jeg snart stå frem i full offentlighet. Og så kan jeg skylde på Pia. :-)

Var på liten fotosafari på lørdagen. Ble fornøyd med dette bildet.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...