© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 22. april 2013

Å gripe sjansen

På tirsdag skal jeg gjøre noe skummelt. Noe jeg ikke har gjort på 12-13 år. Og jeg skal stå alene og bli vurdert av en annen - eller flere! Jeg vet ikke. Skummelt er det uansett, og jeg begynner å bli smånervøs allerede. Rapport kommer når det verste er overstått!

Nei, jeg skal ikke spille gitar. Ei heller prøve å lære meg det. :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...