© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 9. mars 2013

Personlig rekord

Om tre dager har jeg satt ny personlig rekord - i nattevakter på rad. Opprinnelig har jeg tre netter på rad denne helgen, men så var det ledig ei natt til, og da fikk jeg lov å forskyve ei kveldsvakt til den fjerde nattevakta. Jeg lurer litt på hvordan hodet takler det, men fordelen er at jeg har seks dager fri etterpå. God tid til å komme meg på, altså! Og så skal jeg kose meg glugg i hjel den uka!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...