© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 21. mars 2013

Jeg er ikke alene

Det er flere som meg! Som synes det er artig å kikke på Derrick (min hverdagshelt) hver hverdag mellom kl. 17 og 18. Dagbladet meldte for noen dager siden at NRK2 har hatt en uventet suksess med å sende gamle Derrick-episoder - med en gjennomsnittlig seermasse på 97 000. Det er altså nittisekstusennihundreognittini andre mennesker der ute som har samme sære TV-vane. At 75% er over 60 år overser jeg glatt. Det er 24 249 yngre personer som jeg kan identifisere meg med. Fortsatt i godt selskap!


Og så minner jeg om at jeg trekker gi-borten til lørdag! Skynd deg og bli med på moroa! Flotte øredobber og armbånd gis bort til en heldig vinner.



3 kommentarer:

  1. Du er ikke alene! :-) Det kan JEG også garantere. :-)

    SvarSlett
  2. Hehehe - skal jeg fortelle deg hvem andre som ser på Derreck?
    Mormor, og alle de andre som hun er på sykehjem sammen med :p
    De ELSKER Derreck, og benker seg forran tv kl. 16.50 for ikke å gå glipp av noe ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...