© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 14. mars 2013

Formforskjell

I går, dagen etter at jeg gikk av siste nattevakta, var en uvanlig dag på alle måter. Jeg stod opp da mannen dro på jobb. Da var klokka åtte! Før mannen kom hjem igjen hadde jeg vasket tøy, strøket tøy, brettet tøy, byttet gardin, byttet duk, fylt opp et par beholdere med refill, vasket opp litt, plantet blomsterløk i ei potte og satt i kjøkkenvinduet, matet fisker og sett to filmer!

I dag har jeg mest lyst å ligge i fosterstilling hele dagen og synes synd på meg selv. Og jeg kom meg ikke ut av senga før etter 11 timer i den. Endometriose er noe dritt, men nå priser jeg meg likevel på en måte lykkelig for hver gang jeg får menssmertene og klynger meg til et håp som kanskje ikke er helt ute riktig ennå. $%&#£ !!!



2 kommentarer:

  1. Veldig så effektiv du har vært! Høres ikke noe særlig ut med endometriosen. Håper du blir godt tatt vare på, og at alt blir bra til slutt. Klem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...