© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 4. mars 2013

Dementi

Nei, jeg er ikke gravid! 

Og til tross for at jeg ble flirfull, fikk jeg litt vondt av kollegaen som spurte og som ble veldig, veldig flau da jeg svarte benektende på spørsmålet.

(I følge kollegaen hadde hun hørt det fra andre. Det var IKKE det at hun kunne se noe, altså! Helt ærlig! Det var IKKE det hun mente.)





Og så prøver jeg å tenke minst mulig på at jeg ikke er det ...

4 kommentarer:

  1. Åh...det er ikke så sjovt at blive spurgt, men heller ikke at være den som spørger og man så får at vide et nej...men herregud ;O) Vi må høre på lidt af hvert før ørerne falder af ;O)

    Ps.

    Min datter spurgte engang om jeg havde en baby i numsen...hun syntes den var så stor ;O)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg ble mest paff over spørsmålet, og ikke fornærmet. Jeg har jo ikke akkurat en fotomodellkropp, så det er ikke nødvendigvis så lett å se om magen er normalt stor eller voksende. :)

    SvarSlett
  3. uff, så pinlig! mamma har fått det spørsmålet noen ganger når hun treffer gamle kjente, for hun har veldig rund mage nå som hun har blitt mer overvektig. Ikke kult for hverken henne eller de som spør.
    Håper du får en fin dag uten kjipe spørsmål ;)
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...