© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 7. februar 2013

Ny gi-bort!

AVSLUTTET!

Skrivetørken har visst satt inn for alvor her i huset. For å få litt liv i bloggen igjen, holder jeg derfor en ny gi-bort, slik som jeg ymtet frempå om før jul. Jeg julehandlet litt i en Arts & Crafts-butikk, og siden det var tilbud ble det mye som fristet. Mye ble gitt bort i julegaver, men det ble to ting til overs - nemlig et armbånd og et par øredobber. 


Som vanlig kan du trekke lodd, og flere lodd gir økt vinnersjanse. Totalt fem lodd gis bort og bare personer bosatt i Skandinavia kan delta.
  • 1 lodd for kommentar. Husk å skrive hvor mange lodd du tar og hva du tar lodd for. Hvis du er anonym, må du huske e-post-adressen din.
  • 1 lodd for å være følger - enten her, på Twitter eller på Facebook.
  • 1 lodd for å legge bloggen min i bloggrollen din.
  • 1 lodd for å dele gi-borten på Facebook og/eller Twitter.
  • 1 lodd for å linke til denne gi-borten på bloggen din. Bruk det øverste bildet.
Trekningen er 23. mars. Lykke til!




38 kommentarer:

  1. Hiver meg med med tre lodd. Følger og har hatt deg i bloggrollen lenge:)

    SvarSlett
  2. 1 lodd for kommentar.
    1 lodd for å være følger.
    1 lodd for å dele gi-borten på Facebook.
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd ♥
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/02/vinn-redobber-og-armband.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. 4 lodd på meg :)

    http://tonjesdagbok.blogspot.no/

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne delta på denne!
    1 lodd for kommentar
    1 lodd for å bli følger
    1 lodd for å dele med alle mine venner på FB

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  6. Tre lodd, følger, kommentar og delt på fb :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  7. Hupp og hei - jeg vil også være med!
    Kommenterer, følger bloggen og deler på facebook - 3 lodd til meg :0)

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  8. Så spennende! Da blir det 3 lodd på meg (link på blogg, følger og kommentar) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  9. Prøver lykken med 3 lodd :)

    tsae86 @ hotmail.no

    SvarSlett
  10. 1 lodd for kommentar!
    Krysser fingrene for vinnerlykke på dette ene loddet! ;)

    -siljenyland@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Skrivelyst kommer og går, - for meg er det lettere om natta. Får håpe ånden kommer over deg igjen :)
    2 lodd på meg, - følger og kommentar.

    SvarSlett
  12. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg vil gjerne være med, synes øredobbene var veldig søte :)

    1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Heisann :-)

    Blir gjerne med og trekker 2 stk lodd.
    Ha en fin uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  15. Lekkert armebånd i herlig sjøgrønn farge! :)
    Prøver lykken med 4 lodd (kommentar, følger, du finns i min bloggliste og jeg har linket med bilde).
    Ha en fin Valentin-dag!

    SvarSlett
  16. 1 lodd :)
    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne bli med. Flott gave. Tar 3 lodd. Følger, linker på bloggen og kommenterer. Ha en f in dag!

    SvarSlett
  18. 1 lodd på meg :D
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  19. Heisan!

    Jeg vil gjerne være med, og krysser fingrene med to lodder!

    Ha en super vår!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg trekker 3 lodd :-):-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  21. Prøver lykken med 3 lodd :)

    Mvh
    Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  22. Så fine de var :)
    Deltar med 1 lodd.
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Sweeeeeeet!
    1 lodd!

    aashild_dl@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Jeg følger på Facebook :)
    Jeg deler på Facebook.
    Å kommentar :)

    Ønsker deg en kjempe fin helg
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei og god kveld.
    Så flott gave, jeg vil gjerne være med.
    4 lodd på meg.
    Maritklem.

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    Vivi

    SvarSlett
  27. Jag är gärna med, en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Nyyydelig sett, og herlig blogg.
    Jeg tar full pott dvs; 5 lodd og krysser fingrene:):)

    SvarSlett
  29. Nydelig pynt! Jeg prøver lykken med 2 lodd. Ha en fin uke og en flott påske. Hilsen Pia

    SvarSlett
  30. Heisann!
    Jeg tar 1 lodd. Fine smykker!

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  31. Heia:) Æ tar tre lodd:) Har delt konkurransen din og likt bloggen!
    Fine smykka:)
    Mvh. Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  32. 1 lodd for kommentar :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. 2 lodd - kommentar og følger på Google!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  34. blir 3 lodd (kommentar,følger på fb og delt konkurransen på fb)

    Janne Kari, jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  35. 3 lodd til meg :)
    Kommentar, likt facebook-siden og delt på facebook.

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    likt og delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Kjempeflott blogg og giveaway. Et lodd for kommentar. Ha en flott påske!

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...